De ce se opune un expert eliminării tezelor, cerute de elevi. „Școlile românești stau prost la capitolul evaluare obiectivă”

Cristian Hatu, președinte și membru fondator al Centrului de Evaluare și Analize Educaționale (CEAE), a explicat, pentru Școala 9, că nu putem elimina tezele doar pentru că elevii le găsesc „stresante” și „inutile”, în lipsa unui studiu serios pe această temă. Mai mult, specialistul subliniază că și-așa România este una dintre țările cu cel mai mic număr de teze.

„Tezele s-au dovedit a fi inutile din punctul de vedere al scopului limitat pe care îl au, comparativ cu o testare sumativă la nivel național. Pe lângă acestea, lipsa continuității decizionale este în detrimentul elevilor, cauzând confuzie și panică”, se arată în petiție. 

Citeşte întreaga ştire: De ce se opune un expert eliminării tezelor, cerute de elevi. „Școlile românești stau prost la capitolul evaluare obiectivă”

Tags:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.