Cizmele UGG-intre casual si premium

Intrarea în lumea modei din New York nu este o sarcină ușoară. Dar, la începutul anilor 2000, UGG a început sa castige teren. Evoluția UGG de la un brand care a făcut cizme din piele de oaie, papuci, cămăși și sandale pentru un stil de viață activ, în aer liber, la un brand care a fost prezentat acum ca un simbol al unui stil de viață elevat, casual și luxos a fost rapid. O mare parte din acest lucru s-a datorat unui efort de repoziționare a brandului, care a transformat UGG într-un producător de încălțăminte de lux. Ca marca de moda, reclamele UGG au incantat acum paginile revistei Vogue Magazine, precum si alte reviste de moda. La mijlocul anilor 2000, dorința de modă casual premium a apărut în întreaga lume, iar UGG a fost perfect aliniată cu această mișcare.

Drept urmare, dorința și dragostea pentru UGG au crescut, pe măsură ce oamenii vroiau să meargă mai adânc în această experiență UGG relaxată. UGG a început să ofere numeroase variante de culoare și stil pentru cizmele și papucii din piele de oaie. Incaltamintea pentru vreme rece pentru femei și bărbați au fost adăugate cu mare succes. Ceea ce a început ca element de nișă, cizmele din piele de oaie UGG au fost acum o necesitate de bază în dulapul tuturor. Au urmat mai multe colecții UGG, prezentând totul, de la cizme tricotate până la pantofi si la pene, menținând în același timp acel luxos simț UGG cunoscut pentru întreaga lume. Produsele UGG au fost văzute acum pe podiumuri și în lansari de modă.

In jurul lumii

Atunci când comunitatea de modă din New York  anunță brandul, lumea il urmează imediat. Iubirea pe scară largă a UGG s-a extins în Europa la mijlocul anilor 2000, împreună cu mișcarea elegantă și casual, pentru o modă casual premium. Ghetele și încălțămintea UGG au fost văzute acum pe străzile Londrei, Parisului și Amsterdamului cu regularitate. Pentru a satisface cererea crescândă de la noii fani, UGG a deschis magazine de top în Marea Britanie și o locație suplimentară la Moscova. Pe măsură ce dragostea se răspândea mai departe în est, magazinele de concept au fost deschise la Beijing, Shanghai și Tokyo. UGG este acum o marca internationala iubita de toti. Această dragoste este rezultatul unei combinații magice a uimitorului beneficiu funcțional al pieilor de oaie și a sentimentului emoțional sporit pe care îl obțineți când le incaltati. Pe scurt, te simți mai bine peste tot când porți Ugg-uri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.