Tu stii ce conteaza cel mai mult pentru angajatii tai?

1. Guest Post

 

Bunastarea angajatilor cand ajung la locul de munca nu este mereu una buna. Insa acest lucru depinde foarte mult de conditiile de lucru. In cele mai multe cazuri nu cerintele unui post sunt problema care afecteaza buna dispozitie a angajatilor, ci conditiile de munca neprielnice sunt direct raspunzatoare de capacitatile oamenilor de a lucra.

 

Foarte multi oameni cand ajung la locul de munca se deprima iar cu morlalul sunt la pamant. Dar acest lucru depinde in totalitate de conducere, pentru ca de acolo pleaca toate. Conditiile de lucru, cerinte prea multe sau efectiv salariul primit.

 

Insa dupa parerea mea, ordinea si curatenia afecteaza cel mai mult psihicul ceea ce duce la oboseala, mult mai repede, care mai apoi duce la indeplinirea mult mai lenta a task-urilor.

 

Un spatiu de lucru trebuie sa fie curat, bine organizat, aerisit, bine ventilat si pe cat este posibil, lasata cat mai multa lumina naturala sa intre. In uram unor studii, s-a dovedit ca orice om care lucreaza in dezordine nu la putea muncii la adevaratele capacitati, deoarece va fi distras continuu de obiecte si lucruri aruncate anapoda iar concentrarea va lipsi cu desavarsire.

 

Una este cand stai la birou si vezi in fata ochilor strict biroul si echipamenul cu care lucrezi si alta este cand pe langa acestea, in raza vizuala apar si multe alte, hartii , cutii si asa mai departe. Este  indicat ca angajatii sa se poata concentra pe treburile lor, pentru a merge cat mai bine afacerea ta, nu sa faca ei curatenie sau sa fie distrasi de alte chestii. Desigur, in spatiul lor de lucru ar trebui sa fie ordine astfel incat ei sa gaseasca tot ceea ce au nevoie la momentul potrivit.

 

Pentru realizarea curateniei si mentinerea acesteia este nevoie de produse, dezinfectanti si detergenti de cea mai buna calitate, pentru o curatare cat mai eficienta si pentru un aer cat mai proaspat..

 

In funtie de suprafete exista detergenti universali sau special creati pentru anumite suprafete. Important este ca acestia sa fie profesionali, fie ca este vorba de detergenti covoare, pardoseala, geamuri, covoare si asa mai departe. Pe langa acestia este nevoie si de accesorii bune calitativ, produse din hartie, lavete sau mopuri profesionale, totul trebuie sa fie ca la carte daca de doreste o treaba bine facuta indiferent de situatie.

 

Indiferent de incaperi, toate trebuie sa fie curatate si dezinfectate zilnic. Nici unui angajator nu cred ca ii cade bine sa plece oameni din firma datorita mizeriei sau chiar mai rau sa se imbolnaveasca. Fapt ce va afecta destul de grav imaginea firmei, rezultatul final putand fi chiar falimentul.

 

Orice firma sau companie care se respecta si care isi respecta clientii si colaboratorii cu care intra in contact , indiferent de marimea acesteia, isi pastreaza locul de munca cat mai curat tocmai pentru a crea mereu o impresie cat mai buna fata de cei din jur, cat si un loc de munca cat mai placut angajatilor. Cum prima impresie conteaza inclusiv in ceea ce priveste locurile de munca, este absolut necesar ca orice colt al firmei sa fie impecabil, sa nu existe mirosuri neplacute si aerul sa fie cat mai curat.

 

 

 

Lasă un răspuns

* Checkbox GDPR is required

*

Sunt de acord

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.