Cum am tradus documente din Romana in Franceza?

Infiintarea unei firme nu a fost niciodata un lucru usor, mai ales cand locuiesti in Romania si hartiile parca nu se mai sfarsesc niciodata. Insa, odata ce reusesti sa treci peste aceste obstacole birocratice si esti gata sa iti incepi un nou crampei al vietii, totul pare mai frumos. Astfel am ajuns si eu sa detin o mica agentie de turism si eram foarte mandra de ea. Insa , la un moment dar, a aparut nevoia de a schimba ceva, de a evolua si de a-mi extinde afacerea si in strainatate si anume in Franta. Astfel am ajuns sa caut o agentie autorizata de traduceri care sa imi faca taducere autorizata din franceza in romana sau din romana in franceza pentru a crea pliantele, reclamele si actele necesare pentru a-mi extinde afacerea.

Partea grea tinea de buget, deoarece costurile deschiderii unei noi sucursale erau enorme, dar si de nesiguranta ca voi beneficia de servicii de calitate mai ales avand in considerare cantitatea de documente ce trebuiau traduse. Astfel m-am pus pe treaba si am inceput sa caut o agentie autorizata de traduceri din Romania care sa imi ofere aceste servicii intr-un mod cat mai profesionist si mai avantajos. Dupa multe cautari am descoperit firma Syncrontranslations, o firma ce se ocupa cu traducerile profesionale de tip business to business si o fac in pas mare. Nu sunt o firma banala de traduceri ci se ocupa cu traducerea profesionista pornind de la diverse articole publicitare pana la documente si carti indiferent de domeniul acestora( medicina, inginierie, avocatura , etc), astfel puteam fi sigura ca am de a face cu niste profesionisti care vor avea grija ca documentele mele sa aiba parte de o traducere autorizata din franceza in romana sau din romana in franceza ca la carte.

Fotografia postată de Syncro Translation Services.

Apoi am decis sa rasfoiesc site-ul acestora pentru a afla mai multe detalii si pentru a vedea daca pot gasi un pachet avantajos pentru mine. Astfel am descoperit ca aceasta firma ofera trei pachete de servicii foarte elaborate si avantajoase pentru buzunarul meu. Cele trei pachete sunt: pachetul Economic destinat documentelor cu scop informativ, pachetul General destinat documentelor cu caracter general si pachetul Elita destinat documentelor de specialitate , fiecare dintre acestea diferetiindu-se prin serviciile pe care le ofera precum si prin suma de bani pe care sunteti dispusi sa o platiti pentru aceste produse.

De asemenea puteti beneficia si de o pagina de test ce este gratuita si unde puteti vedea costurile aproximative la care sa va asteptati. Acestea sunt exprimate in Ron si nu contin TVA dar pot fi un punct orientativ pentru a lua o decizie corecta. Astfel am facut primul pas si am probat pagina de test pentru a vedea cam care ar fi costurile la care sa ma astept dar am fost placut surprinsa cand am vazut ca acestea erau chiar avantajoase avand in vedere nevoile mele.

Dupa ce am facut testul si am aflat pretul aproximativ am decis sa nu mai trag de timp si sa ii contactez, lucru care nu a fost prea greu deoarece pagina lor mi-a oferit toate datele de contact necesare, iar mai apoi am discutat cerintele si data la care puteam primi produsele dorite. Am fost foarte multumita de faptul ca project managerul a tinut cont de dorintele mele si a reusit sa lamureasca orice problema cu care ma confruntam. Astfel am reusit sa imi pornesc afacerea si sa ma bucur de noile mele articole publicitare, traduse perfect, care m-au ajutat sa imi implinesc visul de o viata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.