Marketingul digital este redefinit in 2017 – iata 4 tendinte despre care trebuie sa stii

 

Un an destul de interesant pentru antreprenori si marketeri – asa a fost 2016, daca e sa lasam la o parte toate acele evenimente politice si sociale mediatizate. Nu este ceva nou ca investitiile in marketing digital cresc de la an la an, acestea prezentand si in 2017 o crestere sustinuta. Dintre platformele de promovare in mediul online se fac remarcate indeosebi Google si Facebook, numeroase branduri alocand bugete diverse in acest sens.

In randurile ce urmeaza iti prezint 4 dintre cele mai importante trenduri ale acestui an, trenduri ce vor influenta intr-o mare masura marketingul din tara la noi, de care de altfel este recomandat sa tii cont atat daca esti specialist in domeniu, cat si daca te intereseaza acest sector pentru afacerea ta.

Social Media Marketing

Fara exagerare, la ora actuala, Social Media Marketing reprezinta starea actuala a internetului. Prea putini mai sunt cei care nu folosesc retele de socializare, care nu au un cont pe cele mai cunoscute dintre acestea. In cazul in care ai o afacere si inca nu ai inceput sa o promovezi prin intermediul acestora, ar cam fi timpul sa iei masurile necesare. In cazul in care nu ai cunostinte in domeniu si crezi ca nu te descurci in acest sens, opteaza pentru ajutorul unei agentii specializate. Intra pe E-advertising.co pentru a-ti face o idee ce implica aceasta ramura de servicii.

Mare atentie insa, strategia trebuie atent pusa la punct – asta daca nu vrei sa investesti mai mult decat este necesar in promovarea afacerii tale online.

Video Marketing

Este o cale promitatoare pentru promovarea afacerii, a produselor si serviciilor. Au fost realizate diverse studii conform carora mai mult de 70% din continutul video se va consuma de pe dispozitivele mobile. Video Marketing-ul este o solutie pentru branding si engagement, adica pentru consolidarea relatiei dintre brand si consumatori, acestia din urma participand activ in procesul de dezvoltare a brand-ului.

Crearea de continut video necesita timp, iar asta este o provocare reala pentru oamenii de afaceri, care renunta in a utiliza astfel de continut. Este insa o strategie de preferat, care te ajuta sa lasi in urma concurenta.

Marketingul prin continut si advertising

Nimanui nu ii place ca filmul sa ii fie intrerupt de reclame, iar asta se intampla tot mai frecvent. Adevarata problema este ca de multe ori acestea sunt irelevante si nu ne capteaza prin nimic interesul. Daca ai o afacere si vrei sa recurgi la advertising, trebuie sa aplici strategiile potrivite, pentru a nu irita publicul, posibilii viitori clienti.

La ce se refera marketingul de continut? Expertii E-advertising.co te pot ajuta in acest sens – recurgand la modalitatile ideale de a oferi valoare serviciilor tale, rezultatul constand in mai multi clienti. Blogurile, evenimentele online si offline sunt forme ale marketingului prin continut.

Marketingul bazat pe date

Cei care se ocupa cu acest tip de marketing si ofera servicii specializate trebuie sa raspunda unor provocari de genul generarea unor potentiali clienti si justificarea investitiei in marketing. Proprietarii afacerii sunt cei care trebuie sa asigure bugetul necesar in acest sens.

Iata 5 dintre tendintele de redefinire a marketingului digital in 2017. Pentru a avea siguranta ca lucrurile se desfasoara corespunzator si ca promovarea da roade, cel mai recomandat este ajutorul unei firme specializate. Intra pe E-advertising.co ca sa afli detalii complete cu privire la marketingul digital.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.