Obiecte personalizate, strategii de fidelizare a clientilor

Nu pot uita pensiunea acea din Apuseni unde toate obiectele erau personalizate! Pe lenjerii si fetele de perna erau gravate flori de camp, pe brelocurile cu cheile de la camera flori de camp, pretutindeni bujori salbatici, scanteioare de poiana si cicoare. La bucatarie pe funduri si linguri de lemn aceleasi simboluri, pe pixurile si agendele de la receptie delicatele flori de poiana.
O saptamana ne-am simtit acolo ca acasa fiindca ospetia se manifesta la cote maxime, totul stralucea de curatenie, iar aerul era curat, muntele fermecator, posibilitatile de agrement multiple.
Inainte de plecare m-a cuprins brusc nostalgia gandindu-ma ca peste cateva luni de rutina la serviciu si acasa, ii vom uita pe acesti oameni dragi si ni se va parea ca nici nu am fost vreodata in aceste locuri binecuvantate, dar gazdele ne-au convocat pe toti musafirii in sufragerie.
-Ne-am simtit onorati sa va avem ca oaspeti, ne-au spus cu emotie in glas. Am dori sa va prelungiti vacanta, dar vacantele nu sunt nesfarsite, asa ca inainte de plecare va oferim un mic dar care sa va aminteasca de noi!
Am desfacut pachetele cu mainile tremurande: erau aceleasi materiale promotionale cu flori de camp. Tricouri din bumbac pe care era imprimata vila frumoasa si ingrijita plina de flori si pajistile inflorite si nesfarsite din jur, sepcute, pixuri si agende si harti personalizate, locatia fiind plasata in mijlocul unei cununite de sanziene.
-Iata o solutie impotriva uitarii, am spus tare si incantata in camera!
Putini s-au gandit sa implice materiale promotionale in promovarea turismului, dar este o solutie fantastica! Am purtat tricoul acela cu drag toata vara fiindca era din bumbac, iar imprimeul parea la fel de proaspat ca la primirea lui. Nu ma suparam cand ma opreau oamenii pe strada sa ma intrebe:
-Locul acesta feeric de pe tricoul dumneavostra exista in realitate?
Am legat prietenii cu ajutorul materialelor promotionale oferite de ei, fiindca de la adresa notata rapid pe un colt de hartie, oamenii au dorit sa afle mai mult si mai mult: care este meniul, ce posibilitati de distractie exista in jur, cate margarete are locatia, daca le merita sau nu.
Am imprumutat si harta sa se orienteze corect, iar concediul urmator l-am petrecut alaturi de jumatate din oras tot acolo, la pensiunea din munti. In fiecare an, ei le daruiau turistilor la plecare cadouri personalizate insotite de cele mai placute impresii pe care sa le raspandeasca in lume, iar afacerea le mergea struna.
Iata de ce ma gandesc ca Magic Promo.ro are efect magic, nu se dezminte. Daca doresti sa faci publicitate unui produs sau unor servicii, comanzi 50 de bucati de tricouri personalizate, 100 de sepci si 100 de harti, pe care le primesti acasa si care vor depune mult timp marturie despre tine!
Nu ai cum sa plictisesti fiindca sunt 20000 de produse bune in stoc, iar personalul te consiliaza la nevoie, ca sa nu repeti cadourile la nesfarsit.
Obiectele promotionale de calitate sunt o forma eficienta de publicitate si un antidote sigur impotriva uitarii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.